Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-06-07
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: Remont  grobli   czołowej   zbiornika    wodnego   „Biedaszek”.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: Remont  grobli   czołowej   zbiornika    wodnego   „Biedaszek”.

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro wobec którego ma zastosowanie  art. 4 pkt  8  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – (Dz.U.  z 2010 r.  Nr 113,  poz. 759 ze  zm.).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Remont  grobli   czołowej   zbiornika    wodnego   „Biadaszek”.    

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sprawowaniu nadzoru przy realizacji zadania pn.: Remont  grobli   czołowej   zbiornika    wodnego   „Biadaszek”   w specjalnościach:                                                         

konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub w specjalnościach: wodno-melioracyjnej lub wodnej lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w  zakresie

1.1. wynikającym z art. 25 i  26 ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm. ),    oraz : 

1.2   kontroli szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy  z wykonawcą robót budowlanych.

2.  Szczegółowy zakres   obowiązków  określa  wzór umowy  o nadzór inwestorski.

3.  Zakres robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru, obejmuje:

1) opróżnienie zbiornika na czas realizacji robót budowlanych,

2) zabicie w osi zapory ścianki szczelnej typ LARSEN,

3) wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w rejonie leżaka mnicha stawowego,

4) dogęszczenie zapory,

5) wykonanie u podnóża skarpy zapory od strony odwodnej gabionu  wspornikowego o szerokości 0,5m i głębokości 1,0m,

6) ubezpieczenie skarpy odwodnej zapory gabionami grubości 20 cm na geowłókninie 200 zabezpieczającej korpus zapory przed penetracją bobrów,

7) wykonanie drenażu u podnóża skarpy odpowietrznej zapory,

8) uzupełnienie rozmytego ubezpieczenia dna koryta rzeki Czarnej Strugi poniżej niecki wypadowej jazu oraz kanału ulgi poniżej wylotu leżaka mnicha stawowego,

9) uzupełnienie ubytków betonu i pomalowanie jazu.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia  określa  przedmiar  robót, okresowa ocena stanu technicznego budowli, SST.

4. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskał dla   siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.

5.  Koszty  oględzin miejsca budowy ponosi  Wykonawca.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od dnia rozpoczęcia robót do dnia 30 września  2013r. (dzień rozliczenia końcowego inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych i Zamawiającego) oraz w okresie gwarancyjnym inwestycji.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że w ciągu ostatnich trzech lat od daty wszczęcia niniejszego postępowania Wykonawca sprawował nadzór  nad  robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  przedmiot niniejszego zamówienia. 

3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca:

- dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje inspektorem nadzoru w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub w specjalnościach: wodno-melioracyjnej lub wodnej lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji,  mającym doświadczenie w pełnieniu nadzoru  przy budowie/przebudowie/remoncie budowli hydrotechnicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 86, poz. 579 ze zm.) tj. jazy, budowle upustowe z przelewami i spustami, przepusty wałowe i mnichy, wały przeciwpowodziowe, kanały, budowle regulacyjne na rzekach i potokach, progi, grodze, przepławki dla ryb, nabrzeża;  na ciekach  naturalnych i kanałach stanowiących urządzenia melioracji wodnych podstawowych lub robót związanych z odtworzeniem stanu ich dna lub brzegów o wartości nie mniejszej niż 200 000, zł brutto.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.).

Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r., nr 63, poz. 394).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń (wymaganych przez Zamawiającego), według formuły   „spełnia / nie spełnia”.

UWAGA:

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.2) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1. Zamawiający wyznacza następujące wymagania, które wykonawca powinien spełnić przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę - na zał. Nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty Wykonawca  załączy  niżej wymienione dokumenty:

1.1. Wykaz pełnionych nadzorów budowlanych. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy, opis i zakres nadzorowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, wartość brutto zrealizowanych robót, dla których pełniony był nadzór, nazwę i adres Zamawiającego  - na zał. Nr 1a do zapytania ofertowego.

1.2. Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski pełniono należycie, np. referencje.

1.3. Wykaz osób, jakimi dysponuje (lub będzie dysponować) Wykonawca, o kwalifikacjach zgodnych z zapisami zapytania ofertowego. Wykaz musi zawierać imię  i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w wymaganych specjalnościach budowlanych, numer i rodzaj uprawnień budowlanych tej osoby  – na zał. Nr 1b do zapytania ofertowego.

1.4. Kopie uprawnień budowlanych osoby, która będzie pełnić funkcje inspektora nadzoru.

1.5. Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu zawodowego dla osoby j.w. potwierdzające jej przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert.

1.6. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy, opis i zakres nadzorowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, nazwę i adres Zamawiającego  - na zał. Nr 1c do zapytania ofertowego.  

1.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie pełnić funkcje określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.2.1) Adres strony internetowej, na której dostępne jest zapytanie ofertowe: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl 
IV.2.2) Termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:                                 do dnia 14.06.2013r. do godziny 1400, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 325.

STAROSTA WŁOSZCZOWSKI

/-/ Zbigniew Matyśkiewicz

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Starosta Włoszczowski
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2013-06-07
Data publikacji:
2013-06-07
Data ostatniej zmiany:
2013-06-07
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)