ZARZĄD POWIATU WŁOSZCZOWSKIEGO
ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 60 000 EURO
na wybór banku do bankowej obsługi budżetu
Powiatu Włoszczowskiego.
(kod CPV 66100000-1)
W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy złożą ofertę oraz spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów dostarczonych przez oferentów
a wymienionych w specyfikacji.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych, ani częściowych.
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można otrzymać na żądanie po przesłaniu wniosku na nr fax:
39 44 965 lub na adres e-mail: fin@powiat-wloszczowa.pl
Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
P. Józefa Puto – Skarbnik Powiatu, tel. (0 41) 39 44 986
P. Sławomir Owczarek – Sekretarz Powiatu, tel. (0 41) 39 44 985
Termin realizacji zamówienia określa się na 3 lata począwszy od dnia 30 marca 2005 r.
Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.
Kryteria oceny ofert:
1. Opłata za prowadzenie rachunku 4%
2. Opłata za przelew na inne banki 15%
3. Prowizja od wpłat gotówkowych 8%
4. Prowizja od wypłat gotówkowych 3%
5. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych 60%
6. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego na rachunku 10%
Oferty z załącznikami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Przetarg – obsługa bankowa budżetu Powiatu Włoszczowskiego” w terminie do dnia 28 luty 2005 r. do godziny 1200 w sekretariacie (pokój 325) II piętro Starostwa Powiatowego we Włoszczowie ul. Wiśniowa 10.
Otwarcie ofert nastąpi 28 lutego 2005 r. o godzinie 1215 – pokój 319 – II piętro Starostwa Powiatowego.
Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.