Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im.Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie ul. Koniecpolska 40, 29-100Włoszczowa
ogłasza w dniu 18.03.2016r.
przetarg pisemny (ofertowy) na sprzedaż sprzętu rolniczego zgodnie z załączonym wykazem
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.04.2016r. o godz. 12,10 w budynku ZSP nr 2 we Włoszczowie ul. Koniecpolska 40. Sprzęt rolniczy można oglądać w dniach roboczych
(z wyjątkiem sobót) od 18.03.2016r.do 11.04.2016r na parkingu ZSP nr 2 we Włoszczowie ul. Koniecpolska 40, po uprzednim kontakcie telefonicznym z panem Stanisławem Czekajem (telefon nr 666-873-596).
Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem „Pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż sprzętu rolniczego ” należy składać w sekretariacie ZSP NR 2 we Włoszczowie lub przesłać pocztą na adres: ZSP nr 2 we Włoszczowie ul. Koniecpolska 40.
w terminie do 11.04.2016r. do godz. 12,00.
Oferta powinna zawierać:
- Imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta oraz jeśli posiada numer telefonu.
- Nazwę ciągnika lub sprzętu rolniczego oraz numer z wykazu
- Oferowaną cenę nie niższą niż wywoławcza (podać cyframi i słownie)
- Oświadczenie oferenta , że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu i stan ten nie budzi jego zastrzeżeń.
- Oświadczenie, że nabywca przedmiotu przetargu zobowiązuje się do zapłacenia ceny nabycia w dniu rozpatrzenia i wyboru oferty.
- Podpis oferenta.
- Osoby fizyczne przestępujące do przetargu winny legitymować się dowodem osobistym. Przedsiębiorcy zobowiązani są przedstawić aktualny odpis z KRS, albo aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, a inne osoby prawne aktualny odpis z właściwego rejestru.
- W przetargu mogą uczestniczyć oferenci , którzy złożyli ofertę w zaklejonej kopercie,
posiadający zdolność do czynności prawnych.
- Oferta złożona po terminie podlega zwrotowi bez jej otwarcia.
- Przetarg zostanie rozstrzygnięty na rzecz oferenta, któryzłożył ofertę z najwyższą ceną nie
niższą niż cena wywoławcza
- Złożenie jednej oferty wystarczy do odbycia przetargu.
- W przypadku zaoferowania identycznych cen zostanie przeprowadzona aukcja między oferentami
- Nabywca przedmiotu przetargu zobowiązany jest do zapłacenia ceny nabycia w dniu
rozpatrzenia i wyboru oferty.
- Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie pootrzymaniu faktury, zapłaceniu
ceny nabycia i okazaniu dowodu wpłaty.
- Odbiór sprzętu dokonuje nabywca we własnym zakresie w godzinach pracy
jednostki, transportem nabywcy i na jego koszt w terminie 14 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu
- Odpowiedzialność za zniszczenia powstałe na skutek niewłaściwego załadunku i transportu
nabytego przedmiotu ponosi nabywca.
- Organizator przetargu nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu.
- Zakupiony sprzęt nie podlega reklamacji.
Organizatorowi przetargu przysługuje prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
W sprawie przedmiotu przetargu należy kontaktować się z panem Stanisławem Czekajempod numerem Tel. 666-873-596 w godz. od 8,00 do 15,00.
Dyrektor ZSP nr 2 we Włoszczowie
Marek Ledwoch